فقط واسه رئال مادرید
فقط واسه رئال مادرید



only4real-madrid

راموس: مورینیو مربی ایده آل رئال است

مدافع رئال از پیروزی تیمش مقابل رقیب همشهری ابراز خوشحالی کرد

 

Liga BBVA: Jose Mourinho, Sergio Ramos
 

سایت گل- سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید، ژوزه مورینیو، سرمربی تیمش را مورد ستایش قرار داد.

این مدافع ملی پوش اسپانیایی که در این دیدار 90 دقیقه کامل بازی کرد، در مورد حضور مورینیو در زمین، پیش از آغاز دیدار شب گذشته گفت:" او با ما به زمین نیامد. کار ما بازی کردن است و ما کار خودمان را انجام می دهیم. او یک مربی ایده آل برای رئال است."

او همچنین در مورد رونالدو و اوزیل که در دیدار شب گذشته گل های رئال را به ثمر رساندند، گفت:" رونالدو به سختی کار می کند و ما خوشحالیم که او گلزنی کرده است. من از این اتفاق تعجب نکردم زیرا او در تمرینات هم چنین گل های را از روی ضربات ازاد به ثمر رسانده بود.

او به تازگی خیلی مورد انتقاد قرار گرفت که اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست.

اوزیل ترجیح می دهد به جای گلزنی بیشتر پاس گل بدهد اما این گل ها هستند که پیروزی تیم را رقم می زنند.  ما خوشحالیم زیرا او گلزنی کرد و این گلی بود که سرنوشت بازی را رقم زد."

با این پیروزی، فاصله رئال با رقیب همشهری به 5 امتیاز کاهش پیدا کرد و راموس تایید کرد که این نتیجه برای تیمش بسیار مهم بود.

"  ما نمایش خوبی داشتیم و هوشمندانه بازی کردیم. ما خوشحالیم زیرا در بازی هایی مانند این، هم خوب یا بد بازی کردن نیست. ما می دانستیم که باید پیروز شویم وسه امتیاز را بگیریم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط amin babaei |