فقط واسه رئال مادرید



only4real-madrid
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, توسط amin babaei |

ستاره پرتغالی رئال مادرید با زدن دو گل به چلسی، پاسخ صحبت های اخیر ژوزه مورینیو را داد

سایت گل- رئال مادرید ساعاتی پیش در فینال گینس کاپ موفق شد تا با نتیجه 1-3 از سد چلسی عبور کند و دو گل از سه گل رئال توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید؛ ستاره ای که اخیرا مورینیو به او طعنه زده بود.

اما حالا رونالدو با این دو گل پاسخ محکمی به سرمربی اسبق تیمش داد. درپایان دیدار فینال گینس کاپ کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد و درهمین راستا گفتگوی کوتاهی را با خبرنگاران انجام داد:

*بردتان مقابل چلسی قاطعانه بود. نه؟

تیم ما هربار بهتر می شود. این بازی مهمترین بازی ما در پیش فصل بود و به علاوه مقابل قدرتمندترین حریف ممکن قرار گرفتیم. تیم ما خیلی خوب بود ونتیجه بازی هم نتیجه عادلانه ای بود. چون ما بهتر از حریف کار کردیم. من حالم خوب است. راضی و خوشحالم و با گلهایم به تیم کمک کردم. این کاری است که می بایست انجام می دادم.

*گل اولت دراین بازی را باخشم و عصبانیت جشن گرفتی. نگاهت به نیمکت چلسی بود؟

من به نیمکت تیم خودم و به هم تیمی های خودم نگاه می کردم

*نظرت درمورد تغییر پستت در زمین مسابقه چیست؟

من عملا در همان پستی بازی می کنم که قبلا نیز بازی می کردم و از این بابت احساس راحتی و رضایت می کنم

*نظرت درمورد صحبت های اخیر مورینیو در مورد «رونالدوی واقعی» چیست؟

من دوست دارم که در داخل زمین حرفم را بزنم. حرفهای خارج از زمین نه روی من تاثیر می گذارد و نه به من آسیبی می رساند.

'A mí me gusta hablar en el campo, lo de fuera no me afecta'  



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, توسط amin babaei |
گزارش روز: دوئل بزرگ امشب- کریس رودرروی ببری از کلمبیا

گزارش روز: دوئل بزرگ امشب- کریس رودرروی ببری از کلمبیا0



کریس تا به اینجا در فینال ها به 7 گل رسیده و فالکائو 8 گل در فینال ها برای تیمش به ثمر رسانده

سایت گل – امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد برگزاری یک فینال به تمام معنا خواهیم بود. فینال جام حذفی اسپانیا میان دو تیم سرشناس این کشور یعنی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید و با حضور دو متخصص بازیهای فینال..بازیکنانی که هیچ وقت در لحظات کلیدی پشت تیمشان را خالی نکرده اند و بازیکنانی که چشم تمام هواداران به آنها دوخته شده است: کریستیانو رونالدو و رادامل فالکائو... دو ستاره ای که می توانند تکلیف آخرین جام رقابت های این فصل فوتبال اسپانیا را روشن کنند

کریس و 7 گل در 8 فینال:کریس رونالدو در 54 دیداری که این فصل برای تیمش برگزار کرده به 54 گل رسیده.. جالب اینجاست که آمار و ارقام گلزنی این دو ستاره به تنهایی گویای همه چیز هست: رونالدو در 8 فینالی که برگزار کرده،  7 گل به ثمر رسانده و فالکائو در 5 فینالی که برای تیم اتلتیکومادرید به میدان رفته، 8 گل به ثمر رسانده.

کریستیانو رونالدوتا به حال در فینال منچستریونایتد مقابل میلوال در فینال اف.ای کاپ، فینال یونایتد- ویگان در کارلینگ کاپ و فینال منچستریونایتد- چلسی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده و با گلزنی اش برای رئال در دو فینال مقابل بارسلونا (در فینال جام حذفی 1-2010 و همچنین سوپرکاپ اسپانیا 3-2012)، تیمش را به دو جام قهرمانی رسانده. جالب اینجاست که 4 تا از این 7 گل را با ضربه سر زده و تنها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در رم و در فینال میان منچستریونایتد مقابل بارسلونا نتوانسته به گل برسد و شاهد باخت 0-2 تیمش بوده

فالکائو و 8 گل در 5فینال: فالکائو در 39 دیداری که دراین فصل برای تیمش برگزار کرده 34 گل به ثمر رسانده. او تمام فینال های اروپایی ای که داشته را با برد به پایان رسانده. وقتی پیراهن پورتو را برتن داشته، برای تیمش در فینال ها3 بارگلزنی کرده..یک بار در فینال جام حذفی پرتغال تیمش با گلزنی او مقابل چاوس به برد 1-2 رسیده و در سوپرکاپ پرتغال با گلزنی فالکائو 0-2 بنفیکا را شکست داده و یک بار هم در بازی تیمش در فینال لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ براگا تک گل پورتو را زد تا تیمش قهرمان اروپا شود. با این سه گل در سه بازی فینال برای پورتو، او به اتلتیکومادرید آمد و دراتلتیکو هم دو گل در فینال لیگ اروپا به ثمر رساند تا تیمش 0-3 به پیروزی رسیده و قهرمان شود ودر سوپرکاپ اروپا مقابل چلسی هم هت تریک کرد تا اتلتیکو1-4 از سد چلسی عبور کند.


هردوی این بازیکنان به برد در فینال عادت دارند. رونالدو در فصل 3-2012 ، پنجاه و چهار گل زده که 34 تا از این گلها در 34 بازی ای که در لالیگا برگزار کرده از راه رسیده، 6 گل در 6 بازی اش در جام حذفی این فصل، 12 گل در 12 بازی این فصل رئال در لیگ قهرمانان اروپا و 2 گل هم در دو بازی تیمش در سوپرکاپ اسپانیا. اما فالکائو دراین فصل به 34 گل رسیده.

رونالدو درطول این فصل 4734 دقیقه بازی کرده و فالکائو 3317 دقیقه برای اتلتیکو به میدان رفته. کریس در سه سال اخیر در تمام بازیهایی که در جام حذفی برای رئال برگزار کرده، توانسته در 19 بازی به 16 گل برسد




نوشته شده در تاريخ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:کریس رودرروی ببری از کلمبیا,,,,,,,,,,,,,,,, رئال مادرید - اتلتیکو مادرید, توسط amin babaei |

خبر فوری : پادشاه اسپانیا امشب در برنابئو‎

و حالا دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی و مشخص شدن اولین فینالیست ..... .

با توجه به شکست 4-1 رئال در آلمان ، مادریدیها در این دیدار نتیجه ای حداقل 3-0 نیاز دارند...

اما خوب رئال همیشه رئاله و تو برنابئو برای هر تیمی وحشتناک...  . حالا باید منتظر بمونیم و ببینیم  آیا میتونیم حماسه آفرین شیم.... که خوب من امیدوارم.

 



نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط amin babaei |

 

مورینیو: نتیجه قابل جبران است؛تیم بهتر، برد ؛ درفوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست

سرمربی پرتغالی رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرد که تیم بهتر در بازی 4شنبه شب به پیروزی رسید ؛چه از نظر فردی و چه از نظر گروهی


سایت گل- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادریددر پایان بازی 4شنبه شب تیمش در سیگنال ایدونا پارک در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنها گردید. او اعلام کرد که تیم بهتر برنده میدان شد ولی پیغامی امیدبخش هم برای شاگردانش داشت:«هیچ چیز غیرممکن نیست........



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط amin babaei |

 

برنامه بازیهای دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بدین ترتیب است:

مالاگا- بوروسیا دورتموند

رئال مادرید –گالاتاسرای

 

پاری سن ژرمن- بارسلونا

بایرن مونیخ- یوونتوس

 

بازی های دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در روزهای 2 و 3 آوریل برگزار می شود و بازیهای برگشت این مرحله در روزهای 9 و 10 آوریل انجام خواهد شد. از سوی دیگر بازی های مرحله بعد لیگ اروپا هم در روزهای چهارم و یازدهم آوریل دنبال می شود.

 

قرعه کشی بازیهای مرحله نیمه نهایی این دو تورنمنت روز جمعه، 12 آوریل در مقر یوفا در نیون انجام می شود

 



نوشته شده در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط amin babaei |

Raphael Varane, Lionel Messi - Real Madrid v Barcelona - Clasico

 

 رئال مادرید 2 - بارسا 1؛پیروزی جنجالی با تیم نصفه و نیمه / سومین پرش بلند سال با راموس

 

امشب شاهد یه برد دیگه مقابل رقیب سنتی بودیم.... بردی که واقعا دلچسب بود ، اون هم با تیم "دوم" .!!!! بله درسته تیم دوم. تو ی این بازی ژوزه مورینهو به  اوزیل بهطور کامل و رونالدو و خدیرا و اربلوا تا دقیقه 60 استراحت داده بود....همچنین دیماریا و الونسو هم محروم بودن....کاسیاس و مارسلو هم مسدوم بودن.

با این حال بارسا حرفی برای گفتن نداشت و شکست خورد تا  این دومین شکست بارسا مقابل رئال تو 5 روز اخیر باشه و هوادارای بارسا رو کاملا ساکت کنه...

گل اول رئال با پاس موراتا جوون 20 ساله و ضربه تمام کننده بنزما به ثمر رسید.. بعد این گل 12 دقیقه بعد مسی پشت دفاع به توپ ارسالی رسید و توپو وارد دروازه کرد تا اولین و آخرین تاثیر رو تو بازی داشته باشه و بعد این گل دیگه اثری ازش نبود...... من خودم به شخصه 50- 60  دقیقه دنبال مسی میگشتم  :دی

 

 

تو نیمه دوم مورینیو با به میدان فرستادن رونالدو وخدیرا اجازه نداد بازیکنای بارسا فشار بیشتری روی دروازه بان رئال ایجاد کنند. در مقابل رئال با ضد حملات خطرناکش فرصت های بیشتری برای گلزنی داشت.

تو یکی از این موقعیت ها، موراتا روی پاس عالی په په با والدس تک به تک شد اما ضربه او با برگشت به دروازه بان بارسا به بیرون رفت.

سرانجام  دقیقه 82 قفل دروازه بارسا روی ضربه سر راموس  باز هم باز شد تا رئال در استانه یک پیروزی دلچسب دیگر قرار بگیرد.

دقایقی بعد رونالدو می تونست فاصله رو به دو گل افزایش بهد اما ضربه ایستگاهی دیدنیش به تیر دروازه بارسا برخورد کرد.

لحظات آخر بازی بود که یه صحنه مشکوک روی بازیکن یارسا توی محوطه جریمه پیش اومد که داور اونو پنالتی ندونست و رئال 2-1 پیروز شد.... .

بهترین بازیکنای بازی واران و رونالدو با نمره 3.5

 

 

واقعا جالبه تیمی که دایه بهترین بودن رو داره این تور تحقیر میشه . حالا ثابت میشه که واقعا کی بهترینه .!!!!!!



نوشته شده در تاريخ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, توسط amin babaei |

بارسلونا 1 - رئال مادرید 3 : آتش‌بازی در نوکمپ

رئال با بازی دیدنی خود و با دو گل کریس رونالدو توانست در خانه بارسلونا پیروز شود و به فینال جام حذفی برسد.

 

سایت گل – رئال مادرید با نمایشی فوق‌العاده پا به فینال جام حذفی گذاشت. آنها به شکل خیره‌کننده‌ای در نوکمپ سه بر یک پیروز شدند و در مجموع با برتری چهار بر دو برنده شدند.

مردان ژوزه مورینیو تاکتیک‌های او را در حد کمال به اجرا گذاشتند و نگذاشتند بازیکنان بارسا موقعیت‌های چندانی بیابند.

بارسا البته بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود که ضربه لیونل مسی با پاس پدرو از زاویه‌ای بسته به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

اما مادرید بود که گل اول را می‌زد. رونالدو در حرکتی سریع جرارد پیکه را جا گذاشت و تکل پیکه کمی دیر زده شد و به پای کریس برخورد کرد. داور برای رئال پنالتی گرفت و خود رونالدو آن را به گل تبدیل کرد.

رسلونا مالکیت توپ را در اختیار گرفت و البته بازیکنان بارسلونا هم از دست آلبرتو اوندیانو، داور مسابقه عصبانی بودند. او یک بار در صحنه مشکوکی که پدرو در محوطه جریمه به زمین خورد خطایی نگرفت و یک بار هم در موقعیتی عالی برای بارسا، ناخواسته سد راه مسی شد.

مسی در نیمه اول ضربه‌ای ایستگاهی را به شکلی عالی زد اما توپ با اختلافی بسیار اندک به بیرون رفت.

بارسا در اوایل نیمه دوم موقعیتی عالی یافت اما ضربه سرخیو بوسکتس را دیه‌گو لوپس با واکنشی عالی دفع کرد و سپس آلوارو آربلوا ضربه فابرگاس را از مقابل دروازه برگرداند.

اما مادرید در دقیقه 59 به گل دوم رسید. سامی خدیرا تحت فشار با پاسی تک‌ضرب آنخل دی‌ماریا را روانه دروازه بارسا کرد. او از پویول به راحتی گذشت و پویول هم لیز خورد. ضربه دی‌ماریا را خوسه پینتو برگشت داد اما رونالدو در برگشت به راحتی آن را گل کرد.

در حالی که 22 دقیقه به پایان بازی مانده بود رافائل واران، ستاره بازی رفت کار را تمام کرد. او کرنر مسعود اوزیل را با سر به زیر تاق دروازه بارسا کوبید. توپ درون دروازه فرود آمد و به بیرون غلتید.

طرفداران از بازی تیمشان آشفته شده بودند و یک بار پرتاب مواد محترقه باعث شد بخشی از پارچه‌های تبلیغاتی در ورزشگاه آتش بگیرد.

بارسا که تلاش می‌کرد از سنگینی شکست بکاهد در دقیقه 90 به گل رسید. آندرس اینیستا که از معدود بازیکنان درخشان بارسا بود توپ را پشت مدافعان برای جوردی آلبا فرستاد و او هم با بغل پا آن را به گل تبدیل کرد.

فینال سه ماه دیگر بین رئال مادرید و سویا یا اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود. البته تب کلاسیکو نمی‌خوابد و دو تیم شنبه باز هم با هم بازی خواهند کرد؛ این بار در لیگ.

 



نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, توسط amin babaei |

!!

ترکیب احتمالی دو تیم

 

الکلاسیکو  ای دیگر... دوباره نفسها در سینه حبس میشود و دوباره دو غول فوتبال جهان رو در رویه هم می ایستند.

این دیدار از سری مسابقات کوپا دل ری است که بازی رفت با حساب 1-1 در سانتیاگو برنابئو به پایان رسیده وحالا رئال برای برد یا تساوی بیش از یک گل مجبور به حمله است و بارسا که با همین نتیجه هم قادر به سعود از سد رئال است تلاش خواهد کرد ریتم بازی را کنترل کند....... اما آمار نشان میدهد رئال در نیو کمپ در چد دیدار اخیر بهتر نتیجه گرفته و این خود باعث اعتماد بهنفس برای رئال میشود  . حال باید ایستاد و تماشا کرد که چه اتفاقی در پایان این دیدار رقم خواهد خورد..... .



نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, توسط amin babaei |

رئال2- 1دپورتیو لاکرونیا .............. برد رئال در شب درخشش دوباره کاکا...

مادریدی ها موفق شدن تیم باانگیره و جنگنده که نشانی از یک تیم ته جدولی نداشت رو شکیت بده که البته برای روحیه رئال قبل از الکلاسیکو این هفته  بسیار مهم بود.....این برد درحالی رقم خورد که رئال 1-0 عقب افتاد اما در شب درخشش کاکا به پیروزی تبدیل شد....کاکا هم گل زد و هم گل ساخت.

البته مورینهو برای دیدار این هفته مقابل بارسا به ژابی استراحت داده بود  و رونالدو-ازیل خدیرا هم در نیمه دوم به میدان آمدند .



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط amin babaei |
خوزه مورینیو در تاریخ رئال خودش را ثبت کرده است . او توانست که رکورد میگل مونیوز را از نظر آماری در صد بازی اول در لیگ بشکند .
مربی پرتغالی در صد بازی به 76 برد ، 13 تساوی و 11 شکست رسید در حالی که مربی اسطوره ای رئال توانسته بود که 72 برد ، 13 تساوی و 15 شکست کسب کند . رئال مادرید مورینیو در این مدت 283 گل زده و 87 گل خورده در حالی که مربی اسپانیایی به رکورد 258 گل زده و 93 گل خورده رسیده بود . مونیوز با سه قهرمانی در اروپا ، بهترین مربی تاریخ رئال شناخته می شود .

کریستیانو ، کاسیاس و راموس ، رکورد داران در این صد بازی
مورینیو در این صد بازی خود در لالیگا از سه بازیکن خود بیش از بقیه استفاده کرده است . کریستیانو در این مدت 8206 دقیقه در لالیگا بازی کرده ، کاسیاس 8096 دقیقه ، راموس 7574 دقیقه و ژابی 7490 دقیقه .
به طور کلی این چهار نفر ، بدنه کاری مربی پرتغالی را در صد بازی اولش در لیگ تشکیل می داده اند . در حال حاضر کاسیاس به علت مصدومیت از این قافله جا مانده است .

رکورد دار گل زده
هیچ مربی در تاریخ لیگ اسپانیا در صد بازی اولش در لیگ به آماری به درخشانی مورینیو در زمینه گل زده نرسیده است . در حالی که برخی مربی پرتغالی را به تدافعی بودن متهم می کنند ، آمار چیز دیگری را نشان می دهد .
در حقیقت مربی پرتغالی در 100 بازی اولش در لالیگا به رکورد 283 گل رسیده است ، در حالی که آمار قبلی متعلق به گواردیولا با 276 گل زده بود


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, توسط amin babaei |

کاکا: می توانم برای رئال بدرخشم

مرد سال 2007 دنیا که در دیدار این هفته مقابل رایو وایکانو در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت، امیدوار است با سخت کوشی بتواند جایی در ترکیب اصلی رئال به دست بیاورد

سایت گل- کاکا، هافبک رئال مادرید، مطمئن است که می تواند در رقابت های این فصل بازیکن ارزشمندی برای تیمش باشد.

این ستاره برزیلی در چند فصل اخیر هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و زیر نظر ژوزه مورینیو کاملا تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده است.

با این وجود، مرد سال 2007 دنیا که در دیدار این هفته مقابل رایو وایکانو در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت، امیدوار است با سخت کوشی بتواند جایی در ترکیب اصلی رئال به دست بیاورد.

او در گفتگو با نشریه آ. اس گفت:" وقتی دچار مشکل هستم، هنوز هم می توانم رویای موفق شدن را داشته باشد. با تمرینات سختی که دارم، می توانم به اهدافم برسم و برای رئال بدرخشم.

من برای تیم، برای خودم و برای سرمربی، به سختی تلاش می کنم. من دوباره احساسی را به دست آوردم که آن را از دست داده بودم."

این هافبک باتجربه در ژانویه در آستانه بازگشت به میلان بود اما دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیدند.



نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, توسط amin babaei |
 
در واکنش به پخش یک مستند تلویزیونی اهانت آمیز از سوی شبکه تلویزیونی TV3 کاتالونیا که در آن بازیکنان رئال مادرید به یک گله کفتار تشبیه شده‌اند،‌ سران این باشگاه پروسه قانونی شکایت از این شبکه تلویزیونی که از اسپانسرهای بارسلونا نیز محسوب می‌شود را آغاز کرده‌اند.
تسنیم: سران باشگاه‌ رئال مادرید پروسه قانونی شکایت از شبکه تلویزیونی TV3 کاتالونیا به اتهام اهانت به بازیکنان این تیم را آغاز کرده‌اند.
 
به گزارش روزنامه مارکا چاپ اسپانیا، در واکنش به پخش یک مستند تلویزیونی اهانت آمیز از سوی شبکه تلویزیونی TV3 کاتالونیا که در آن بازیکنان رئال مادرید به یک گله کفتار تشبیه شده‌اند،‌ سران این باشگاه پروسه قانونی شکایت از این شبکه تلویزیونی که از اسپانسرهای بارسلونا نیز محسوب می‌شود را آغاز کرده‌اند.
 
طبق اعلام مارکا، انتظار می‌رود که مسئولان شبکه تلویزیونی TV3 بابت پخش این مستند اهانت آمیز رسما مراتب عذرخواهی خود را اعلام کنند اما مادریدی‌ها حاضر نشده‌اند تا آن زمان منتظر بمانند و از همین حالا شکایت خود را به گوش مراجع قانونی رسانده‌اند.


نوشته شده در تاريخ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:رئال مادرید رسما از TV3 شکایت می‌کند, توسط amin babaei |

 

بازی رئال و سویا در سانتیاگو برنابئو امشب ساعت 00:30 بامداد برگزار میشود.

این بازی از سری مسابقات لالیگاست که البته رئال شانس زیادی برای کسب آن نداره و صرفا یک دیدار حیثیتی محسوب میشه .  رئال همین هفته باید با منچستر یونایتد در چمپیونزلیگ هم روبرو بشه که قطعا بیشتر رو این جام حساب ویژه ای باز کرده و قطعا نمیخواد با بازیکنانی خسته یا مصدوم به این میدان پا بزاره .

پس باید نشست و دید چطور از این دیدار سخت عبور میکنه.......



نوشته شده در تاريخ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |

 

چاقویی در قلب رونالدو(عکس)

چرا او؟ این پاداش خوبی برای ستاره رئال نبود ؛ کسی که سرنوشت را در دروازه اشتباه رقم زد

 
Cristiano Ronaldo, Real Madrid 
 
سایت گل - این گل آخری ، باید به دست او به ثمر می رسید. توپی که چرخید و چرخید تا بساید به سر او و بپیچد توی گل . پایان . این صحنه را فقط می شود با آن جمله افشین قطبی توصیف کرد: مثل چاقویی در قلب. بدرود لالیگا.
توصیف چهره رونالدو بعد از این گل به خودی ناباورانه ، کار لورکاست. لورکا ، تا جزء جزء این ناکامی ، ناامیدی و درهم شکستگی را وصف کند.
و حالا رونالدو ال کلاسیکوی نوکمپ را دارد . جایی برای بازگشت ، شاید هم این گل انگیزه ای جدید برای او باشد تا اثر تازه ای برجای بگذارد . چیزی مثل فتح یک تنه. جایی که مسی هم هست. بهترین.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |

نگاره: ‏به نظر شما کریس افسانه ای چی داره تو دلش میگه به بازیکنی که معلوم نبود تو بازی هست یا نیست!!!!شرحش با شما!
<3 زنده باد رئال و رئالی
آرمان‏

به نظر شما کریس افسانه ای چی داره تو دلش میگه به بازیکنی که معلوم نبود تو بازی هست یا نیست!!!!شرحش با شما!


♥ زنده باد رئال و رئالی

 

(برگرفته از پیج رئال مادرید)



نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |

Raphael Varane  | Real Madrid v Barcelona | Clásico

 

  •  
     
  •  
  •  
  • Cristiano Ronaldo, Carles Puyol, Dani Alves | Real Madrid v Barcelona | Clásico

 

  • لحظه های ناب ال کلاسیکو به روایت تصویر
  •  
  •  

  •  


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |

ترکیب احتمالی

رئال مادرید

Adan
Arbeloa, Albiol, Varane, Marcelo
Khedira, Alonso
Ozil, Modric, Ronaldo
Benzema
بارسلونا

Pinto
Alves, Pique, Mascherano, Alba
Xavi, Busquets, Fabregas
Pedro, Messi, Iniesta




نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |

 

رئال مادرید 4-0 ختافه؛ طوفان 10 دقیقه ای رونالدو

ستاره پرتغالی در 10 دقیقه هت تریک کرد تا رئال به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند

 

 
Sergio Ramos - Real Madrid 4-0 Getafe
 
 رئال مادرید با نمایش درخشان کریس رونالدو در نیمه دوم، موفق شد ختافه را با نتیجه پرگل 4-0 شکست دهد.

در این دیدار رئالی ها با تی شرت هایی به زمین آمدند که روی آن پیام هایی خطاب به ایکر کاسیاس نوشته شده بود. کاپیتان رئالی ها در دیدار مقابل والنسیا در کوپا دل ری آسیب دید و برای 8 تا 12 هفته از میادین دور خواهد بود.

Cristiano Ronaldo (Casillas T-Shirt)

با توجه به اینکه رئال چهارشنبه شب در دیداری حساس در کوپا دل ری مقابل بارسا قرار خواهد گرفت، موینیو تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرد و اسین، مودریچ و ایگواین را از ابتدا به بازی فرستاد.

در نیمه اول رونالدو چند موقعیت خوب گلزنی داشت اما میگل مویا، دروازه بان ختافه مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

رئالی ها در نیمه اول کاملا برتر از حریف بودند اما بازیکنان ختافه هم چند بار روی دروازه آدان خطرساز شدند.  
اما در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و به همین دلیل مورینیو در ابتدای نیمه دوم دست به تغییرات زد و خدیرا را به جای آلبیول راهی میدان کرد. به این ترتیب اسین به دفاع راست رفت و راموس در مرکز  خط دفاعی قرار گرفت.

این تغییرات خیلی زود نتیجه داد و در دقیقه 53، رئال توسط راموس به گل رسید. مویا که چند دقیقه قبل ضربات پیاپی خدیرا و دی ماریا را دفع کرده بود، این بار اشتباه کرد و اجازه داد تا مدافع پیش تاخته رئال حساب کار را 1-0 کند.

با این گل ختافه از لاک دفاعی بیرون آمد و همین موقعیت را برای رئال فراهم کرد تا در دقیقه 62 توسط رونالدو به گل دوم برسد. ستاره پرتغالی که به همراه اوزیل یک ضد حمله سریع را شکل داد، با شوتی محکم توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

تنها سه دقیقه بعد، رونالدو بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و گل سوم را نیز به نام خود ثبت کرد. او روی ارسال دی ماریا، از فاصله ای نزدیک و با ضربه سر، بیستمین گل این فصلش را وارد دروازه ختافه کرد.

در نهایت در دقیقه 72 رونالدو هت تریکش را کامل کرد. خطای آلبرت لوپو روی مودریچ، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که رونالدو آن را به گل سوم تبدیل کرد.

با این پیروزی، رکورد شکست ناپذیری رئال در دیدارهای خانگی به 22 رسید اما آنها هنوز 12 امتیاز با بارسا فاصله دارند.

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |

عمل موفقیت آمیز کاسیاس؛ غیبت 8 تا 12 کاپیتان رئال

کاسیاس در دیدار چهارشنبه شب مقابل والنسیا در کوپا دل ری دچار مصدومیت شد و اکنون باید چند هفته از میادین دور باشند.

Iker Casillas
 

سایت گل- ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال، که ساعت 13 امروز به وقت اسپانیا در بیمارستان سنت ماری آن مادرید بستری شد، ساعاتی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ عملی که دکتر دل سرو، پزشک معالج کاسیاس آن را موفقیت آمیز توصیف کرد.

کاسیاس در دیدار چهارشنبه شب مقابل والنسیا در کوپا دل ری دچار مصدومیت شد و اکنون باید چند هفته از میادین دور باشند.

دکتر دل سرو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" عمل خیلی خوب پیش رفت.  باید میزان شکستگی را کاهش می دادیم و به همین خاطر از دو پیچ استفاده کردیم. عمل خیلی خوب انجام شد. حداقل 8 تا 12 هفته لازم است که او به طور کامل بهبود پیدا کند. بهتر است صبر کنیم و در مورد بازگشت به طور قطعی صحبت نکنیم. او باید به طور کامل بهبود پیدا کند.

شرایط او کمی بهتر از چیزی بود که من انتظار داشتم. پیچ ها باید فعلا در دست او بماند."

 



نوشته شده در تاريخ شنبه 6 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |

 

خبر رسمی: رئال مادرید دیه گو لوپس را به خدمت گرفت

قطعی شدن غیبت طولانی مدت کاسیاس موجب شد تا رئالی ها خیلی سریع جانشینی برای او انتخاب کنند

 
Diego Lopez - Sevilla سایت 

باشگاه رئال مادرید دیه گو لوپس، دروازه بان سویا، را به خدمت گرفت.

بعد از اینکه دست ایکر کاسیاس در دیدار مقابل والنسیا در کوپا دل ری شکست، این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن جانشینی برای او بود و در نهایت با این دروازه بان باتجربه به توافق رسید.

کاسیاس امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و براساس گفته پزشک معالجش باید 8 تا 12 هفته دور از میانی باشد. با توجه به اینکه رئالی ها دیدارهای مهمی مقابل بارسلونا و منچستریونایتد در پیش دارند، وقت را هدر نداده و لوپس را به خدمت گرفتند.

در بیانیه ای که توسط باشگاه رئال منتشر شده، آمده است:" باشگاه های رئال مادرید و سویا برای انتقال دیه گو لوپس به توافق رسیدند. این دروازه بان تا پایان فصل 17-2016 در رئال خواهد ماند."

پیش از این، از رنه آدلر، دروازه بان لورکوزن ، به عنوان جانشین ایکر کاسیاس نام برده می شد.

اکنون لوپس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال باید با آدان رقابت کند.



نوشته شده در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط amin babaei |

بازی سخت رئال مقابل یونایتد و مصاف مجدد بارسا و میلان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپابرگزار شدو تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند

Champions League draw
 

سایت گل- قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش آغاز شد.مقر سازمان یوفا در نیون شاهد برگزاری قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود.امکان رویارویی دو تیم از یک کشور و تیمهایی که در رقابت های مرحله گروهی باهم در یک گروه بودند، وجود نداشت  .

تیم های گلدان یک بدین ترتیب بودند: پاری سن ژرمن، شالکه، مالاگا، دورتموند، یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا، منچستریونایتد

تیم های گلدان 2 نیز : پورتو، آرسنال، میلان، رئال مادرید، شاختار دونتسک، والنسیا، سلتیک و گالاتاسرای

 

دیدارهای رفت مرحله یک هشتم پایانی در روزهای 12 و 13 فوریه برگزار می شود و بازیهای برگشت این مرحله در روزهای نوزدهم و بیستم همان ماه

 

*در ابتدای این مراسم گوینده سالن از تیتو، سرمربی بیمار بارسلونا صحبت می کند و می گوید:« تیتو ما همه با تو هستیم. » و این جمله به زبان کاتالان هم اعلام می شود

 برنامه بازیهای مرحله یک هشتم پایانی بدین ترتیب است:

  

گالاتاسرای- شالکه

سلتیک- یوونتوس

آرسنال- بایرن مونیخ

شاختار دونتسک- بوروسیا دورتموند

میلان- بارسلونا

رئال مادرید – منچستریونایتد

والنسیا – پاری سن ژرمن

پورتو- مالاگا



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, توسط amin babaei |

راموس: مورینیو مربی ایده آل رئال است

مدافع رئال از پیروزی تیمش مقابل رقیب همشهری ابراز خوشحالی کرد

 

Liga BBVA: Jose Mourinho, Sergio Ramos
 

سایت گل- سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید، ژوزه مورینیو، سرمربی تیمش را مورد ستایش قرار داد.

این مدافع ملی پوش اسپانیایی که در این دیدار 90 دقیقه کامل بازی کرد، در مورد حضور مورینیو در زمین، پیش از آغاز دیدار شب گذشته گفت:" او با ما به زمین نیامد. کار ما بازی کردن است و ما کار خودمان را انجام می دهیم. او یک مربی ایده آل برای رئال است."

او همچنین در مورد رونالدو و اوزیل که در دیدار شب گذشته گل های رئال را به ثمر رساندند، گفت:" رونالدو به سختی کار می کند و ما خوشحالیم که او گلزنی کرده است. من از این اتفاق تعجب نکردم زیرا او در تمرینات هم چنین گل های را از روی ضربات ازاد به ثمر رسانده بود.

او به تازگی خیلی مورد انتقاد قرار گرفت که اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست.

اوزیل ترجیح می دهد به جای گلزنی بیشتر پاس گل بدهد اما این گل ها هستند که پیروزی تیم را رقم می زنند.  ما خوشحالیم زیرا او گلزنی کرد و این گلی بود که سرنوشت بازی را رقم زد."

با این پیروزی، فاصله رئال با رقیب همشهری به 5 امتیاز کاهش پیدا کرد و راموس تایید کرد که این نتیجه برای تیمش بسیار مهم بود.

"  ما نمایش خوبی داشتیم و هوشمندانه بازی کردیم. ما خوشحالیم زیرا در بازی هایی مانند این، هم خوب یا بد بازی کردن نیست. ما می دانستیم که باید پیروز شویم وسه امتیاز را بگیریم."



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط amin babaei |

گفتگو با مورینیو (1):کسانی که از په په فیلم ساخته اند، روزی دنبال جذبش بودند

اصلاعجیب نخواهد بود که در روزهای آتی بازیکن دیگری را هم از دست بدهیم. باید ببینیم که خوش شانس خواهیم بود یا نه

José Mourinho - Real Madrid

سایت گل- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل سلتا ویگو از سری رقابت های لالیگا به این نکته اشاره کرده که سلتا ویگو 15 روز زمان داشت تا خودش را برای این بازی آماده کند و تیم او تنها یک روز زمان داشته. او در بخشی از صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که بارسایی ها روزی به دنبال جذب په په بودند.

دراینجا می توانید متن صحبت های آقای خاص را مطالعه کنید:

زمانی که بازیهای ملی را از طریق تلویزیون دنبال می کردید، درمورد مصدومیت بازیکنانتان چه نظری داشتید؟

خب. همیشه سعی می کنم راهکارهای موجود برای مشکلات را ببینم. سخت است.پذیرش چنین شرایطی آسان نیست. آن هم وقتی می بینی که بازیکنانت یکی بعد از دیگری مصدوم می شوند. ما قبل از برگزاری اردوهای ملی یک بازی انجام دادیم و در آن بازی تمام بازیکنانمان در اوج بودند و مشکلی نبود. اصلاعجیب نخواهد بود که در روزهای آتی بازیکن دیگری را هم از دست بدهیم. باید ببینیم که خوش شانس خواهیم بود یا نه. اگر ما در بازی شنبه شب یک مصدوم دیگر بدهیم،و در بازی 4شنبه شب مقابل بوروسیا دورتموند و یا بازی بعدی مان در لالیگا مقابل مایورکا بازیکن دیگری را دراختیار نداشته باشیم، من چندان سورپرایز نخواهم شد

 

ناچو به عنوان بال چپ بازی خواهد کرد؟

فکر می کنم که امروز روز ایده آلی برای شماهاست که تیم را ببندید. روزی که این همه مشکل داریم و این همه مصدوم داریم، روز فوق العاده ای برای شماست. ولی جدای از شوخی، گزینه هایی پیش رو داریم. بازیکنانی هستند که می توانند در پست بال چپ بازی کنند و بدون ناله و شیون و بدون آنکه هرروز راجع به این مشکل صحبت کنیم و بدون آنکه هرروز و در بازیهای بعد این تکرار شود، این کار را انجام خواهیم داد. کاری نمی توان کرد. این بازیکنان مصدوم هستند و خیلی زود هم به جمع ما بازنمی گردند. ما شرایط را مثل یک درام جلوه نمی دهیم. من به ناچو فکر کرده ام ولی گزینه های دیگر را هم در ذهنم دارم. راستش را بخواهید، زمانی که بازیهای ملی تمام می شوند، برای چند دقیقه ای در ذهنم به این فکر می کنم که چه کسانی را برای بازی خواهم داشت. این طور نیست که از شدت نگرانی، کم خواب شده باشم و یا اینکه هرروز به ترکیب تیمم فکر کنم. من خیلی زود تصمیمم را گرفته ام و تصمیمم روشن و واضح است.

مصدومیت بازیکنان، بازی را برای شما سخت تر کرده؟

من از سلتا ویگو و سبک بازی اش خوشم می آید. آنها برای بازی کردن، سازماندهی خوبی دارند. آنها مربی باشخصیتی دارند. چیزی هم برای از دست دادن ندارند و فقط به برد فکر می کنند. آنها 15 روز است که خودشان را برای این بازی آماده می کنند. فقط بازیکن کره ای شان، برای حضور درتیم ملی کشورش، اردوی تیم باشگاهی را ترک کرده بود.از این نظر، درانتظار یک بازی سخت هستیم. بازیکنان من، روز 4شنبه اولین جلسه تمرینی شان را انجام دادند و پنجشنبه برای دومین بار تمرین کردند. دراینجا جلسات بازیابی برای ما اهمیت زیادی دارد. بعد از هر بازی، بازیکنان برنامه های دوروزه ای برای بازیابی توانشان دارند.

نظرتان درمورد این موضوع که گویا بارسایی ها فیلمی از حرکات خشن په په را تهیه کرده اند، چیست؟

من هیچ چیزی نمی دانم. درمورد ویدئویی از په په هیچ چیزی نمی دانم. تنها چیزی که می دانم این است که تا زمانی که په په قراردادش را با رئال تمدید نکرده بود و در بازه زمانی چند ماهه ای که در این میان بود تا مشکل حل شود، تیم های مهمی برای جذب او، به سراغ مدیربرنامه هایش آمدند و به شیوه ای غیرمستقیم تلاش می کردند تا په په قراردادش را تمدید نکند. نمی دانم که حالا یکی از این باشگاه ها، یک ویدئو درمورد په په تهیه کرده....

فکر می کنید که بارسایی ها تلاش می کردند تا په په قراردادش را با رئال تمدید نکند؟

نه..نه..من جوابی به این سوال نمی دهم.



نوشته شده در تاريخ شنبه 29 مهر 1391برچسب:, توسط amin babaei |

 

رایو وایکانو صفر – رئال مادرید 2: بازگشت به مسیر اصلی

سفیدپوشان در نبردی سخت با دیگر تیم مادریدی توانستند سه امتیاز مهم را به دست بیاورند.

Karim Benzema - Real Madrid
 

 رئال مادرید به مسیر خوب خود برگشت. آنها دو بر صفر در خانه رایو وایکانو پیروز شدند، هرچند که رایو نمایشی عالی داشت و در نهایت 55 درصد مالکیت توپ را در دست داشت و برای مثال 19 سانتر در برابر 15 سانتر رئال داشت و به تعداد رئال (14 بار) ضربه به سمت دروازه حریف زد، هرچند که رئالی‌ها با 7 ضربه در برابر 3 ضربه داخل چارچوب رایو، دقیق‌تر بودند.

این بازی قرار بود حدود 24 ساعت قبل برگزار شود اما به دلیل مشکلاتی که خرابکاران در سیم‌های برق ورزشگاه وایکاس به وجود آوردند به تعویق افتاد.

رئال در همان دقیقه 13 به گل رسید. پاس پشت پای زیبای مارسلو در نهایت به آنخل دی‌ماریا رسید و او هم آن را روی دروازه ارسال کرد تا کریم بنزما به‌آسانی گل اول را بزند.

رایو که در تمامی هشت دیدار اخیر مقابل رئال مادرید باخته بود و آخرین برد آنها مقابل رئال به پانزده سال پیش برمی‌گشت دست به حمله روی دروازه تیم همسایه زد و در دقیقه 30 ابتدا ضربه سر آندریا دلیباسیچ را ایکر کاسیاس به‌خوبی دفع کرد و سپس ضربه میکل لاباکا را ژابی آلونسو با سینه از روی خط دروازه برگرداند.

دلیباسیچ در اوایل نیمه دوم هم روی پاس اشتباه آلوارو آربلوا با کاسیاس تک به تک شد اما نتوانست توپ را خوب کنترل کند.

رایو دست به حمله می‌زد و رئال هم در ضدحملات خطرناک بود. کریم بنزما در دقیقه 60 توپ را به تور دروازه حریف رساند اما داور در ابتدا ظاهرا گل او را به‌اشتباه آفساید اعلام کرد و در نهایت یک ضربه ایستگاهی در میانه میدان به سود رئال گرفت!

کریستیانو رونالدو که در بازی فصل پیش در خانه رایو گل فوق‌العاده زیبایی زده بود این بار هم گل‌زنی کرد. البته از روی نقطه پنالتی. سانتر خود او به دست یوردی آمات برخورد کرد و داور پنالتی اعلام کرد و رونالدو در دقیقه 70 فاصله را دو برابر کرد.

رونالدو اندکی بعد می‌توانست گل سوم تیمش را هم بزند اما در حالی که موقعیتی عالی داشت توپ را به تیر زد.

کاسادو از رایو هم در دقیقه 90 به دلیل خطای بی‌موردی که روی مسعود اوزیل تازه‌وارد انجام داد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.



نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ شنبه 1 مهر 1391برچسب:, توسط amin babaei |

رئال مادرید در یک بازی تماشایی و عجیب توانست که سیتی را در دقیقه 90 با گل کریستیانو رونالدو شکست دهد

 

Real Madrid celebrate Manchester City win
 

 رئال مادرید و منچسترسیتی در روز نخست رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان دیداری را برگزار کردند که به نظر می‌رسد از همین حالا بتوان آن را یکی از زیباترین و جذاب‌ترین دیدارهای این فصل دانست!

رئال مادرید در این دیدار در حالی پیروز شد که در دقیقه 90 برای اولین بار از حریف پیش افتاد. آنها بردی دیرهنگام به دست آوردند، اما این برد در بهترین موقع برایشان از راه رسید تا بتوانند اندکی از مشکلات این فصل خود فاصله بگیرند.

رئال بازی را توفانی آغاز کرد و منچسترسیتی هم به حملات پراکنده دست می‌زد. کریس رونالدو در دقایق ابتدایی چند بار با شوت‌های خوبش از راه دور خطرساز شد اما جو هارت به‌سادگی تسلیم نمی‌شد. یک بار هم گونسالو ایگواین با هارت تک به تک شد اما دروازه‌بان سیتی باز هم عالی عمل کرد.

رئال در نیمه دوم هم کار را عالی آغاز کرد و یک بار آنخل دی‌ماریا و دو بار مارسلو با شوت از راه دور دروازه هارت را به‌شدت تهدید کردند.

اما اتفاقات اصلی دیدار در بیست دقیقه پایانی آن روی داد. ابتدا سیتی در دقیقه 69 به گل رسید. یحیی توره با قدرت بدنی توپ را گرفت، آن را قدرتمندانه و فوق‌العاده در فضای خالی به پیش برد و در نهایت با پاسی عالی ادین ژکو تازه‌وارد را صاحب توپ کرد. ژکو با ایکر کاسیاس تک به تک شد و توپ را در زاویه موافق به گل تبدیل کرد.

مارسلو در دقیقه 76 با شوت دیگری که از راه دور زد بازی را به تساوی کشاند. جو هارت به سمت توپ او شیرجه رفته بود اما توپ در میانه راه به ونسان کمپانی برخورد کرد و با تغییر مسیری اندک وارد دروازه شد.

سیتی باز هم حمله کرد و در دقیقه 85 به گل رسید. ضربه‌ای ایستگاهی از سمت راست برای سیتی گرفته شد. الکساندر کولاروف پشت توپ ایستاد و در حالی که به نظر می‌رسید قصد او سانتر بوده، توپ را ارسال کرد و ضربه‌اش از تمامی بازیکنان حاضر در محوطه جریمه گذشت و در گوشه دورتر وارد دروازه شد.

تنها دو دقیقه بعد بود که کریم بنزما که جانشین ایگواین شده بود روی پاس عالی دی‌ماریا صاحب توپ شد، کمپانی را با یک ضربه به سر توپ از پیش رو برداشت و با شوتی دیدنی از زاویه‌ای دشوار دروازه هارت را گشود.

سرانجام رونالدو در دقیقه 90 زهر خود را ریخت. او توپ را در گوشه محوطه جریمه گرفت، و در حالی که کمپانی و یک مدافع دیگر را پیش رو می‌دید ضربه‌ای کات‌دار به توپ زد. ضربه او به خوبی شوت‌های پیشینش نبود اما هارت دید خوبی نداشت و توپ از کنار دست او به درون دروازه رفت تا رونالدو در یک سو و ژوزه مورینیو در سویی دیگر شادی بسیاری از خود نشان دهند، در حدی که مورینیو به درون زمین دوید و خود را روی چمن سراند!

 



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1391برچسب:احتمال نهایی شدن انتقال مودریچ به رئال در آمریکا,,,,,, توسط amin babaei |

 


 

واران: برنامه ای برای ترک رئال ندارم

این ستاره جوان فرانسوی که در دیدار مقابل سیتی، جای راموس را در قلب خط دفاعی رئال گفت، اعلام کرد از بودن در رئال خوشحال است و قصد ندارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

 

 

Raphael Varane, Carlos Tevez, Real Madrid, Manchester City
 

رافائل واران، مدافع رئال مادرید، که در دیدار سه شنبه شب مقابل منچسترسیتی برای اولین بار در این فصل برای کهشکانی ها به میدان رفت، شایعه جدایی اش از این باشگاه را رد کرد.

این ستاره جوان فرانسوی که در دیدار مقابل سیتی، جای راموس را در قلب خط دفاعی رئال گفت، اعلام کرد از بودن در رئال خوشحال است و قصد ندارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" از بودن در رئال خوشحال هستم. طبیعی است که من هم دوست دارم بازی کنم. هر روز به سختی تمرین می کنم. برنامه ای برای جدایی از رئال ندارم. یک پیش فصل معمولی را پشت سر گذاشتم و به همین دلیل است که تاکنون بازی نکردم اما مورینیو از من حمایت می کند."

او همچنین در مورد بازی مقابل منچسترسیتی گفت:" بازی در این دیدار برای من بسیار مهم بود. مورینیو از من پرسید آماده هستم و من پاسخ مثبت دادم.   

او به من گفت باید با 100 درصد توان بازی کنم. امیدوار بودم در یک دیدار مهم به میدان بروم و این دیدار دقیقا همانی بود که می خواستم.

دیدار دشواری بود اما باید با چنین مسائلی در فوتبال کنار بیاییید. من همیشه آماده بازی هستم."

او همچنین از صحبت های دلگرم کننده په په تشکر کردم و گفت:"  په په خیلی با من صحبت کرد. او هدایت کننده من در زمین بود و من به این خاطر از او متشکرم."

 



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 شهريور 1391برچسب:بنفیکا 5-2 رئال مادرید / اسیر در چنگال عقاب !, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:دانلود مراسم افتتاحیه یورو 2012,,,,یورو 2012, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود کلیپ زیبا و جدید از کریس رونالدو,,,,2012, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:دانلود کلیپ خداحافظی رائول ,,,,کلیپ رائول گونزالس, توسط amin babaei |

 

پیراهن جدید رئال مادرید رونمایی شد

باشگاه رئال مادرید کمی دیرتر از رقیب اصلی اش بارسلونا پیراهن جدیدش برای فصل آینده را رونمایی کرد.

 روی بازوی چپ پیراهن اصلی به رنگ سفید و پیراهن دوم به رنگ آبی ، آرم ویژه یکصد و دهمین سال تاسیس باشگاه رئال مادرید دیده می شود.
این پیراهن از هفته آینده در دسترس علاقمندان در سرتاسر جهان خواهد بود.
 

 



نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب: , توسط amin babaei |

ویدئوی کامل مراسم جشن قهرمانی رئال مادرید از سی و دومین قهرمانی در لالیگا در برنابئو به مدت 1:14:49 و حجم 564 مگابایت ، تقسیم شده در سه پارت بدین شرح می باشد . نرم افزار مناسب برای دیدن فایل ها و نصب برنامه و وصل کردن قسمت ها به هم ، VLC Media Player می باشد .

 





ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 خرداد 1386برچسب:دانلود مراسم کامل قهرمانی رئال مارید در لالیگا در سال 2012,,,,,جشن فهرمانی, توسط amin babaei |

 

هدف مورینیو از تماشای دیدار برزیل- دانمارک؛ زیر نظر گرفتن لوکاس

یوونال یوونسیو، رئیس باشگاه سائوپائولو، هفته گذشته اعلام کرد که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال، برای ارائه پیشنهاد برای خرید این هافبک 19 ساله با او تماس گرفت

Jose Mourinho - Real Madrid
Jose Mourinho - Real Madrid

 به گزارش نشریه آ.اس، ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، برای دیدن بازی لوکاس، هافبک سائو پائولو، دیدار تیم های ملی برزیل و دانمارک را از نزدیک تماشا کرد.

یوونال یوونسیو، رئیس باشگاه سائوپائولو، هفته گذشته اعلام کرد که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال، برای ارائه پیشنهاد برای خرید این هافبک 19 ساله با او تماس گرفته  و روز شنبه نیز مورینیو به هامبورگ رفت تا بازی لوکاس را از نزدیک تماشا کند.

الادیو پارامس، سخنگوی مورینیو، از طریق توئیتر اعلام کرده بود که او بازی تیم های برزیل- دانمارک را در ورزشگاه تماشا خواهد کرد اما در مورد اینکه آقای خاص بازی لوکاس را زیر نظر خواهد داشت، چیزی ننوشت.

لوکاس در این دیدار که با پیروزی 3-1 برزیل به پایان رسید، تا دقیقه 82 در زمین بود و سپس جای خود را به ژولیانو داد.

این ستاره جوان تا سال 2015 با سائوپائولو قرار دارد و این باشگاه به تازگی پیشنهاد باشگاه های اینتر و چلسی برای خرید او را رد کرد.

 

 



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:مورینیو به دنبال جذب لوکاس, توسط amin babaei |

 

 

گزارش تصویری: بهترین لحظات رونالدو و رئال در این فصل

رئالی ها با پیروزی شب گذشته مقابل بیلبائو، قهرمانی شان را قطعی کردن

 

Cristiano Ronaldo, José Mourinho - Real Madrid
 

- رئال سرانجام به سلطه بارسا بر رقابت های لالیگا پایان داد و با پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائوقهرمانی اش در رقابت های این فصل لالیگا را قطعی کرد.

در حالی که اکنون هواداران رئال خود را برای جشن قهرمانی در میدان سیبلس آماده می کنند، شما در اینجا می توانید لحظات خاطره انگیز رئالی ها در رقابت های این فصل را در اینجا ببینید.



رئال ها فصل را با پیروزی مقابل ساراگوسا آغاز کردند


اولین شکست فصل در خانه لوانته


پیروزی شش گله مقابل رایووایکانو و هت تریک رونالدو

یک پیروزی دشوار در خانه والنسیا


خوشحالی دی ماریا از گلزنی در دربی؛ رئال 4-1 همشهری اش را در هم کوبید


سریع ترین گل بنزما در لالیگا هم نتوانست مانع از شکست رئال شود


با درخشش رونالدو،، رئال شکست در ال کلاسیکو را فراموش کرد


بعد از هو کردن تماشاگران، شایعات زیادی در مورد آینده مورینیو منتشر شد


کاکا به روزهای خوبش برگشت و الهام بخش رئال در پیروزی مقابل ساراگوسا و اسپانیول بود


با ضربه پشت پای رونالدو، رئال 1-0 رایو را شکست داد


پیام های حمایت برای موامبا و آبیدال


سه تساوی در 5 بازی، اختلاف در صدر را به 4 امتیاز کاهش داد


رونالدو با دو ضربه جادویی، هفتمین هت تریک فصل را رقم زد



با پیروزی مقابل بارسا در نوکمپ، رئال گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت



ایگواین در دیدار با بیلبائو گلزنی را آغاز کرد



هیجان رئالی ها از پیروزی 3-0 در سن مامس


جشن رئالی ها با طعنه به بارسا  و پپ

 



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:رئال قهرمان شد,,,,,,,,,,,,,, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 8 خرداد 1391برچسب:کلیپ زیبا تکنیکی کریس رونالدو, توسط amin babaei |

 

مورینیو: آنهایی که پنالتی خراب کردند، همان هایی بودند که جگر داشتند؛در رئال می مانم

مربی رئال از بدشانسی تیمش و برنامه سنگین رقابتهای لالیگا گلایه کرد

 

 

UEFA Champions League:  Real Madrid vs Bayern Munich ,Iker Casillas & Jose Mourinho
 

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار 4شنبه شب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به شدت ناراحت بود. با وجود برد 1-2 تیمش، با توجه به نتیجه بازی رفت، بازی به پنالتی کشیده شد و رئال در رسیدن به فینال رقابتهای لیگ قهرماانان اروپا ناکام ماند و مورینیو درپایان این مسابقه از حذف تیمش ناراحت بود. او درکنفرانس خبری گفت:« برای یک تیم سخت است که درطول دو سال به دو نیمه نهایی برسد.برای یک مربی هم سخت است که در 8 سال در 6 نیمه نهایی حضور داشته باشد. اما ما شایستگی صعود به فینال را داشتیم. بایرن شانس بیشتری داشت.»

مربی رئال درادامه صحبتهایش گفت:« یک بحث، بحث بازی کردن برای قهرمانی در یک تورنمنت است و بحث دیگر این نیست. بازیکنان من فوق العاده اند ولی ما اندکی شادابی و قبراقی فیزیکی کم داشتیم. فقط کسانی که پنالتی را زدند لغزیدند و قطعا من نلغزیدم. البته باید بگویم که آنهایی که پنالتی ها را زدند، همان کسانی هستند که جگر پنالتی زدن را داشتند. بعد از ناراحتی شنبه شب ضد مادریدی ها، امروز آنها شاد شده اند.»

مورینیو ادامه داد:« آنها سوپرمن های واقعی هستند و من ناراحت شدم که مردم فراموش نکرده اند که مسی هم یک پنالتی سرنوشت ساز را خراب کرد. امروز هم سه بازیکن ما پنالتی هایشان را خراب کردند. می خواستید تا زمانی که بازیکنان می میرند بازی ادامه پیدا کند؟ این حد و مرز نهایی اش بود. »

درادامه صحبتهای مورینیو که در وب سایت روزنامه مارکا بازتاب یافت می خوانیم: « در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم پنجم لیگ برتر مقابل تیم دوم بوندس لیگا بازی خواهد کرد. من در جدول برنامه های لیگ ایتالیا، چیزهایی را از جمله برگزاری بعضی از بازیها در روز جمعه را تغییر دادم ولی اینجا در اسپانیا به نظرات من گوش نمی کنند. اگر ما در لالیگا قهرمان شویم فوق العاده خواهد بود ولی ما خواسته های بیشتری داریم. فضای زیادی برای رشد پیش روی ماست.»

آقای خاص ادامه داد: « من در رئال خواهم ماند. اگر درکنار هم بمانیم این تیم و این باشگاه فضای زیادی برای پیشرفت دارد. »

این مربی پرتغالی ادامه داد:« بازیکنان باید همسرها و فرزندانشان را ببوسند و با سربلندی ورزشگاه را ترک کنند. من فشاری که روی بازیکنانم بود رالمس می کنم  من از شادی دیگران بیشتر از شادی خودم لذت می برم و این حذف برایم دردناک بود؛ چون بازیکنانم برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کرده بودند.ما 4 بازی دیگر تا پایان این فصل فاصله داریم و باید 6 امتیاز کسب کنیم. حالا تنها هستیم و به آنچه می خواستیم به تنهایی رسیدیم. اگر قهرمان شویم، فصل را به خوبی به پایان برده ایم.»

مورینیو همچنین درتمجیداز رونالدو گفت:« رونالدو فوق العاده است.من او را با مسی مقایسه نمی کنم. البته ما راجع به دو بازیکن بزرگ صحبت می کنیم. من می گویم که کریس امسال بهتر از مسی خواهد بود.»

 

 



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:مورینیو : در رئال میمانم, توسط amin babaei |